uitstapje - Reisverslag uit Loboc, Filipijnen van Ton Vera - WaarBenJij.nu uitstapje - Reisverslag uit Loboc, Filipijnen van Ton Vera - WaarBenJij.nu

uitstapje

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

04 Februari 2014 | Filipijnen, Loboc

Vandaag vanuit Tagbilaran, met een hyundabusje met chauffeur de hele dag op stap geweest. De chocolade bergen, de Tarsieraapjes ( net zo groot als je handpalm), een hangbrug, en een Ca 400 jaar oude kerk verwoest door de aardbeving van oktober nog veel meer bezocht. Heel veel gezien
De auto met chauffeur kostte 32 €
Morgen gaan we met de Oceaanjet naar het eiland Negros( Dumaguete) en vandaar willen we door naar Apo-eiland op zoek naar zeeschildpadden.
Vandaag dus niet zo'n groot verslag.De foto's spreken voor zich denken we.
Vera en ik maken het nog uitstekend.
Groetjes van Ton en Vera.

• 04 Februari 2014 - 16:05

Liesbeth Pontier:

Een rustig daje dus . Foto's kan ik nog steeds niet zien ,maar dat komt later wel .
    Als ik het zo allemaal lees mag ik blij zijn dat ik in Nederland woon .
    Al die verwoestingen enz.
    Goed, ik ga weer een avond in het ziekenhuis doorbrengen.
    Kijken of er nieuws is over de formatieplaatsen .
    Jullie lekker genieten .

• 04 Februari 2014 - 16:52

Marjolein:

goh zus, ben jij ook over de hangbrug gelopen? Spannend en heel avontuurlijk hoor. Waar beleef je dit nu? En nog spannende dagen te wachten lees ik, met die zeeschildpadden. Geniet ze samen!

• 04 Februari 2014 - 19:18

Heleen Pijl:

uitstekend gedaan!!groet met een zonnetje. heleen.

• 05 Februari 2014 - 04:46

Jack:

In Hoeven ligt alles er goed bij. (2x p.week)
    Geniet dus maar zonder zorgen.
    Jack

• 05 Februari 2014 - 07:55

Ton Van Gorp:

Apo vond ik geweldig.Kijk op mijn lijst van guesthouses. Even bellen en ze komen je ophalen op het strand

• 05 Februari 2014 - 11:06

Atie En Piet:

Wat goedkoop is het daar nog zeg. Zo kan je nog eens wat van je maandgeld overhouden!!
    Groetjes Piet en Atie

• 05 Februari 2014 - 21:22

Inge:

Foto's zijn hier goed te bewonderen, leuk om naar te kijken (en natuurlijk de verhalen te lezen)!
    Donna ligt heerlijk uitgeteld in haar bedje na een dagje Plopsa land bezoek met Opa en mij (Oma was helaas ziek en dus thuis gebleven). Gelukkig was Donna opgeknapt na 2 ziek dagen en ik goed genoeg maar nog vreselijk verkouden en keelpijn. Tja sinds Donna op school zit zijn we hier veel vaker ziek..... :-(
    Verder hier alles prima. Veel groetjes!

• 07 Februari 2014 - 17:01

Marjolein:

TON VAN GORP, weet jij waar ze nu zijn? heb je gelezen van dat busongeluk? heb email gestuurd naar ze, weet nog niets.