uitstapje - Reisverslag uit Loboc, Filipijnen van Ton Vera - WaarBenJij.nu uitstapje - Reisverslag uit Loboc, Filipijnen van Ton Vera - WaarBenJij.nu

uitstapje

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

04 Februari 2014 | Filipijnen, Loboc

Vandaag vanuit Tagbilaran, met een hyundabusje met chauffeur de hele dag op stap geweest. De chocolade bergen, de Tarsieraapjes ( net zo groot als je handpalm), een hangbrug, en een Ca 400 jaar oude kerk verwoest door de aardbeving van oktober nog veel meer bezocht. Heel veel gezien
De auto met chauffeur kostte 32 €
Morgen gaan we met de Oceaanjet naar het eiland Negros( Dumaguete) en vandaar willen we door naar Apo-eiland op zoek naar zeeschildpadden.
Vandaag dus niet zo'n groot verslag.De foto's spreken voor zich denken we.
Vera en ik maken het nog uitstekend.
Groetjes van Ton en Vera.

  • 04 Februari 2014 - 16:05

    Liesbeth Pontier:

    Een rustig daje dus . Foto's kan ik nog steeds niet zien ,maar dat komt later wel .
    Als ik het zo allemaal lees mag ik blij zijn dat ik in Nederland woon .
    Al die verwoestingen enz.
    Goed, ik ga weer een avond in het ziekenhuis doorbrengen.
    Kijken of er nieuws is over de formatieplaatsen .
    Jullie lekker genieten .

  • 04 Februari 2014 - 16:52

    Marjolein:

    goh zus, ben jij ook over de hangbrug gelopen? Spannend en heel avontuurlijk hoor. Waar beleef je dit nu? En nog spannende dagen te wachten lees ik, met die zeeschildpadden. Geniet ze samen!

  • 04 Februari 2014 - 19:18

    Heleen Pijl:

    uitstekend gedaan!!groet met een zonnetje. heleen.

  • 05 Februari 2014 - 04:46

    Jack:

    In Hoeven ligt alles er goed bij. (2x p.week)
    Geniet dus maar zonder zorgen.
    Jack

  • 05 Februari 2014 - 07:55

    Ton Van Gorp:

    Apo vond ik geweldig.Kijk op mijn lijst van guesthouses. Even bellen en ze komen je ophalen op het strand

  • 05 Februari 2014 - 11:06

    Atie En Piet:

    Wat goedkoop is het daar nog zeg. Zo kan je nog eens wat van je maandgeld overhouden!!
    Groetjes Piet en Atie

  • 05 Februari 2014 - 21:22

    Inge:

    Foto's zijn hier goed te bewonderen, leuk om naar te kijken (en natuurlijk de verhalen te lezen)!
    Donna ligt heerlijk uitgeteld in haar bedje na een dagje Plopsa land bezoek met Opa en mij (Oma was helaas ziek en dus thuis gebleven). Gelukkig was Donna opgeknapt na 2 ziek dagen en ik goed genoeg maar nog vreselijk verkouden en keelpijn. Tja sinds Donna op school zit zijn we hier veel vaker ziek..... :-(
    Verder hier alles prima. Veel groetjes!

  • 07 Februari 2014 - 17:01

    Marjolein:

    TON VAN GORP, weet jij waar ze nu zijn? heb je gelezen van dat busongeluk? heb email gestuurd naar ze, weet nog niets.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Actief sinds 11 Dec. 2013
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 80264

Voorgaande reizen:

06 December 2017 - 13 December 2017

Onverwachts een weekje Marokko.

17 Januari 2015 - 15 Maart 2015

Overwinteren

13 Januari 2015 - 14 Maart 2015

Overwinteren

15 Januari 2014 - 11 Maart 2014

Mijn eerste reis naar de Filipijnen

12 Januari 2017 - 30 November -0001

Overwinteren 4 Indonesië

Landen bezocht: