Zon, zee en rust. - Reisverslag uit Port Barton, Filipijnen van Ton Vera - WaarBenJij.nu Zon, zee en rust. - Reisverslag uit Port Barton, Filipijnen van Ton Vera - WaarBenJij.nu

Zon, zee en rust.

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

17 Februari 2014 | Filipijnen, Port Barton

Hoi allemaal,

We zitten nu.in Port Barton in Summer Homes.
We hebben de verplichte nummers : The Underground River
overgeslagen. Grotten hebben we tenslotte al zo vaak gezien, en we zijn
direct door gereisd naar Port Barton.
We hadden een lokale bus met extra grote wielen.
Dat is nodig want de laatste 20 km was onverhard.
We zitten nu aan een baai met een prachtig strand van km lang met mooie palmbomenen vele banco, s.
Je hebt gelijk Ton, het is hier goed uit te houden.
Nu is het de beurt aan Vera om te beslissen wanneer we weer verder gaan. Ze geniet wel van het reizen, maar het is ook wel vermoeiend.
Ook hier zijn we vanochtend al verkast. We zaten eerst in het Greenviewresort., maar daar konden we maar een nachtje blijven.
Bovendien werkte de wifi niet
Hier bij Summerhomes draait er een agregaat en is er ook stroom in de middaguren.
Hier vanaf het strand kun je ook uitstapjes maken naar een paar naburige eilanden om te snorlelen etc.
We hebben een aardig huisje pal aan het strand ( voor nog geen 20 euro).
Een pisje kost hier 88 ct. Het is hier goed uit te houden.
Weet je overigens dat je hier bijna nooit een.mes bij het eten krijgt.
Dus kip eten met een vork en een lepel.
Groetjes ,
Ton en Vera

• 17 Februari 2014 - 10:39

Laura:

Hoi Ton en Vera,
    Heel fijn om zo vaak iets van jullie te horen. Jullie zijn wel heel actief geweest. Van hieruit had ik soms met Vera te doen, maar ze zal het er wel mee eens zijn geweest. Nou dus eindelijk wat rust. Een heerlijk verblijf aan het prachtige strand. Ja dat lijkt me verrukkelijk. Dan zou ik het niet erg vinden om het kippetje lekker met mijn handen te eten.
    Geniet met volle teugen ! Veel liefs, Laura

• 17 Februari 2014 - 11:02

Elly:

Lijkt me een goed idee om het nu wat rustiger aan te gaan doen. Twee maanden in dit tempo steeds verkassen, dan zie je wel veel, maar volgens mij is het ook best slopend... Lekker de tijd nemen om er van te genieten!
    Als jullie in de gelegenheid zijn en nog wat ruimte in de bagage hebben, zouden jullie dan voor ons een fles Tanduay rum 12 jaar kunnen meenemen voor ons? Je hoeft er niet teveel moeite voor te doen, hoor. Maar als het zou lukken, zouden wij daar wel blij mee zijn! :-)

• 17 Februari 2014 - 11:56

Harriet:

Hoi Ton en Vera,

Het lijkt me absoluut heerlijk aan zo'n prachtig strand! En nu lekker uitrusten en bijkomen van alle vermoeienissen van de reis.Dan zijn jullie weer fit om volop te genieten van de rest van de vakantie!

Hartelijke groeten, Hans en Harriet.

• 17 Februari 2014 - 18:06

Ton:

Gewoon een paar daagjes lamballen. Ik heb het op deze plaats een week volgehouden. Dag een, het strand links, dag twee, het strand rechts, dag drie uitrusten, dag vier bijkomen, dag vijf, het dorp links, dag zes, het dorp rechts.
    Erg vermoeiend daar (lol)

Lekker eten en lekker genieten

• 17 Februari 2014 - 23:35

Marjolein:

pfff na 2 maanden reizen even rust, mag wel hoor, je moet het even laten bezinken ook alles wat je beleefd hebt hoor en nog even nagenieten alvorens er weer belevenissen bovenop komen..je moet bedenken jullie worden ook al een dagje ouder....haha ik ook hoor.groetjes.

• 18 Februari 2014 - 18:26

Heleen:

We hebben geen enkel bezwaar tegen kip met onze handjes eten onder zulke omstandigheden! Vertje, neem je rust. pijltjes.