Langs de klong - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ton Vera - WaarBenJij.nu Langs de klong - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ton Vera - WaarBenJij.nu

Langs de klong

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

18 Januari 2016 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal,
Leuk al jullie berichtjes. Vera leest zevelke ochtend in bed voor.
Vandaag na het ontbijt zijn we weer gaan wandelen. Opnieuw de klong. Maar de andere kant op..
Daar is niet de drukte van Khaosanstreet. Je komt er geen toeristen tegen, terwijl het toch mooi is, en je hebt ook geen last van druk verkeer. Het is er ook groen, en je ziet van alles: we durans zien groeien ( durans zijn zeer grote vruchten die zacht smaken maar erg stinken. Ook hebben we in de kong een grote varaan gezien van ca1,5 m lang. Toen we moe werden bleek er een busboot verder te gaan.zo kwamen we in een modern winkelcentrum uit. Die busboot is bepaald geen rondvaartboot ,met een rotgang voer hij waarbij het water hoog opspatte.
Op de terugweg, natuurlijk via andere straten, kwamen we bij een mooie tempel uit
Kijk maar naar de foto,s
Morgen 16.op u. Vliegen we door naar Vietnam met Airasia.
Vanavond nog een keer lekker gaan eten.
Groetjes
,Ton en Vera
PS. Op de plattegrond zie je de klong .

• 18 Januari 2016 - 13:08

Liesbeth :

Ha Ton en Vera . Jullie vermaken je goed lees ik .Heel fijn. Ja , die busboot zal wat anders zijn dan de rondvaartboot die door de Delftse grachten vaart , voorzien van uitleg etc .
    Het weer is hier prachtig , net de honden van de buren uitgelaten, en nu weer naar het werk . Eens kijken of er kinderen geboren zijn .Eet smakelijk vanavond en een goede reis naar Vietnam.