Een tropische verrassing! - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Ton Vera - WaarBenJij.nu Een tropische verrassing! - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Ton Vera - WaarBenJij.nu

Een tropische verrassing!

Door: Ton en Vera

Blijf op de hoogte en volg Ton

10 Maart 2014 | Filipijnen, Manilla

Hoi allemaal,

Eigenlijk hadden we al onderweg moeten zijn. Maar nee, onze vlucht is gecanceld.
We hadden al uitgecheckt en waren al op het vliegveld. We hadden net onze laatste pesos opgemaakt toen ee dat te horen kregen.
Gelukkig heeft Malaysian airlnes ons van onderdak voorzien. We slapen vannacht in het Heritage hotel.
We hebben net een heerlijk buffet diner gehad, dis we kunnen er weer even tegen..
Wanneer we nu in Nederland aankomen weten we nog niet. We hoeven niet aan het werk zoals een hoop andere pasdagiers. Sommige morsten op dinsdag in Londen op een cruiseschip aan het werk. We zitten hier met nog 4 Nederlanders die ook gestrand zijn.
Morgenvroeg om half zes worden we gewekt, daarna een ontbijtbuffet, en dan mogelijk om negen uur vliegen we naar het schijnt naar Kuala Lumpur.
Of daar voor iedereen plaats is op de vlucht nasr Amstrrdam is nog de vraag. We zouden het niet erg vinden een paar dagen daar te blijven.
Tot zover
Groetjes, en een prettige verjaardag Rina.
Vera en Ton

• 10 Maart 2014 - 15:59

Petri:

Dat noem ik nou stiekem de vakantie verlengen en dan ook nog betaald.
    Ik wens jullie nok een gezellige tijd daar als dat lukt tenminste.

Groetjes ,
    Petri

• 10 Maart 2014 - 16:17

Tonny Homan:

Dus wij hoeven niet vroeg eruit om te zwaaien, als jullie over amstelveen vliegen.

Wij wensen jullie een goede terug reis.

Groetje Tonny.

• 10 Maart 2014 - 17:03

Ton:

Een geluk bij een ongeluk. Het zal wel te maken hebben met het verdwijnen van het toestel op de vlucht KL naar Peking. Geniet van de verlenging.

• 10 Maart 2014 - 17:41

Elly:

Als je steeds moet blijven afwachten wat er gaat gebeuren, dan kun je niet zoveel ondernemen. Hopelijk kunnen ze jullie een beetje op tijd informeren waar je aan toe bent. Dan is het helemaal niet erg om nog wat langer te blijven. Zou best leuk zijn om je verjaardag in Kuala Lumpur te vieren....
    Geniet er nog van, zolang het duurt. En goede reis, wanneer dat dan ook is!

• 10 Maart 2014 - 18:29

Theo Bakker:

Geniet van alke dag in dat verre land. Fijne terugreis en tot ziens!