weer thuis - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ton Vera - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ton Vera - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

13 Maart 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi allemaal,

Na een geweldig buffet in het Marriot hotel, met een Aziatische, en Japanse en Franse keuken vertrokken we rond tien uur 's avonds naar het vliegveld.
Daar wachtte ons een lange vlucht naar huis.ca 10500 km ofwel 12 uur vliegen.
Op Schiphol werden we verwelkomt door Tonny van de Club van Eriba-Rijders, en op het station in Roosendaal werden we opgewacht
door Vera's Zus, haar nichtje, mijn zus en schoonzusje.
Wat een ontvangst.
En zo kwamen weer veilig thuis in Hoeven. Waar ons huis, gelukkig niet leeggeroofd, op ons wachtte.
We hebben een prachtige reis gehad.

• 13 Maart 2014 - 19:07

Tonny Homan:

Om 5 uur opgestaan, een kwartiertje met de bus die bij onze flat stopt, en voor de deur van Schiphol plazastopt.Ik had dit wel over, voor onze Eriba vrienden.

Groetjes Ton en Tonny.

• 13 Maart 2014 - 19:31

Ton Siebelink:

Welkom thuis, geniet na en rust nu maar uit.

Groetjes Ali en Ton.

• 13 Maart 2014 - 19:44

Ton:

Welkom thuis

• 13 Maart 2014 - 20:59

Inge:

Na zo'n mooie reis is vast ook wel weer fijn om lekker thuis te zijn en te kunnen nagenieten in het Nederlandse zonnetje!
    Groetjes uit België, waar we ook van de zon genieten.

• 13 Maart 2014 - 21:20

Niek:

Ton & Vera,

Welkom Thuis! Tot Ziens,

Hartelijke groeten van ons beiden.

• 13 Maart 2014 - 22:09

Marjolein:

vonden we dat even leuk om jullie te verrassen, Lisa en Ik! Bosje bloemen en een kaart voor jullie thuiskomst én de verjaardag van Ton. Jullie zagen er heel goed uit, heerlijk gebruind en heel vrolijk. Nu het nagenieten....

• 13 Maart 2014 - 23:00

Idi En Hans:

Welkom thuis.
    Nu lekker uitrusten en genieten van alles wat je hebt beleefd. Zo maak je de reis steeds opnieuw en wordt alles nog waardevoller.
    Groetjes idi en hans