Rust - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ton Vera - WaarBenJij.nu Rust - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ton Vera - WaarBenJij.nu

Rust

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

01 Maart 2017 | Indonesië, Sanur

Woensdag 1 februari

Hoi allemaal,
Vorige week vrijdag heeft Vera haar billen , ondanks alle voorzorgsmaatregelen, heel erg verbrand met het snorkelen. Dat deed heel veel pijn vooral bij het zitten. We hebben de laatste dagen daarom heel rustig aan gedaan. Lekker kranten gelezen , tv gekeken , en af en toe een wandeling door het dorp, of langs het strand, gemaakt. We zijn weer helemaal bij. Zelfs met boer zoekt vrouw. Ook hebben we veel bekenden gezien op facebook. O.a.: Elly, Laura, Anja en Marcia.
We hebben deze vakantie al zoveel gezien dat we ook weinig behoefte meer hebben, er bv met een scooter op uit te trekken.

Het is hier heet. Vanmiddag wilde ik even gaan zwemmen, dus met handdoek op weg naar het zwembad, maar ik was op blote voeten en de tegels waren zo heet, dat ik moest omkeren.
Gisteren kwamen we, in een groot warenhuis, een Indische Nederlanders tegen , die in Surabaya de herdenking van de slag in de Javazee had bijgewoond. Zijn vader was daarbij omgekomen. Er zitten hier veel Nederlanders hier. Ook hebben daar we wat leuke souvenirs gekocht , waaronder een barbecue voor saté.

Sinds vandaag gaat het weer beter met Vera. Morgen gaan we een dagje met een taxi op stap. De foto van de steltloper hebben we opnieuw geplaatst. Nu is hij wel te zien.
Het is hier bijna zes uur in de avond . Zo direct gaan we weer een restaurantje zoeken, waar we lekker kunnen eten , daar genieten we steeds opnieuw van.

Heel veel groetjes.
Ton en Vera






  • 01 Maart 2017 - 16:17

    Heleen :

    Lekker rustig .... daar is zo'n reis ook voor bedoeld. Fijn dat het met de sateetjes van Veertje weer beter gaat. John en ik gaan morgen op stap en hopen dan de 12e weer thuis te zijn. Alle goeds. heleen.

  • 01 Maart 2017 - 17:56

    Kees Van De Riet:

    Hallo met Kees
    Als het daar zo warm is
    Dan zullen jullie wel bruin zijn
    Als ik jullie nog maar terug ken
    Ik heb op de foto's wel mooie vrouwen gezien
    Maar nog vogels
    Of is het te warm
    Groeten van Kees en mijn moeder

  • 01 Maart 2017 - 19:27

    Harriet:

    Fijn dat jullie al zo veel hebben gezien, dan kunnen jullie nu bijkomen van alle avonturen. Nog een paar weken genieten van een weelderige natuur en warm weer! Vandaag heeft het hier veel geregend maar de lente komt!

  • 02 Maart 2017 - 09:57

    Nicolette :

    Hallo Vera en Ton
    Jullie nemen even je rust, voor zolang dat duurt en ik ben weer bij met lezen. Deze week is het hier voorjaars vakantie en zit ik in de oma rol. Zaterdag komt kleinzoon nummer drie twee dagen logeren. Wel wat anders dan zwerven tussen rijstvelden en beklimmen van vulkanen. Is het nog wel genieten met de hitte en zoveel inspanning en kiespijn? Maar jullie genieten in ieder geval van de lekkere maaltijden. Dat komt steeds terug in de verhalen.
    Ik blijf jullie volgen en geniet zo mee. Nog veel plezier daar. Nicolette

  • 02 Maart 2017 - 11:30

    Marjolein :

    Ik ben blij met dit verhaal, vakantie is ook om bij te komen, te ontspannen, uit te rusten, relaxen, uit eten....kortweg genieten dus. En dat hebben jullie nu gedaan. Heerlijk. Groetjes

  • 02 Maart 2017 - 13:05

    Lisa:

    Hallo
    Ook wel lekker om een stukje vakantie rustig aan te doen, zeker als jullie dat zo nodig hebben. Nu zijn jullie weer helemaal bij en uitgerust.
    Hier wordt het langzaam ook weer rustiger, carnaval/vastenavend is weer voorbij.
    Nu gaan we langzaam richting mijn wintersportweekje volgende week, ook weer zin in. Hoewel de rest langzamerhand richting lentesferen denkt eigenlijk, ga ik nog even naar de sneeuw.
    Groetjes Lisa

  • 02 Maart 2017 - 18:28

    Lida:

    Fijn dat jullie zo veel zien en nu lekker rust nemen . Ik volg jullie elke dag, maar je weet. Dat het bij ons zeer spannend was Johan is nu weer 10 dagen thuis. Hij is nog erg zwak, maar hij is er nog .geniet van jullie reis.
    Lieve groetjes Lida

  • 03 Maart 2017 - 21:58

    Marcia:

    Wat een prachtige reis maken jullie toch al is het wel heel jammer van de kies en de billen van Vera.
    Maar een beetje rust houden is natuurlijk ook best lekker.
    Jullie hebben in ieder geval echt kunnen overwinteren....ik moest vandaag nog de auto krabben om naar het werk te gaan. Toen was ik wel een beetje jaloers op jullie.
    Geniet nog maar lekker van het weer, het eten, het prachtige gebied want het is nog maar een paar weekjes.
    Dikke knuffel van Marcia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Actief sinds 11 Dec. 2013
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 80262

Voorgaande reizen:

06 December 2017 - 13 December 2017

Onverwachts een weekje Marokko.

17 Januari 2015 - 15 Maart 2015

Overwinteren

13 Januari 2015 - 14 Maart 2015

Overwinteren

15 Januari 2014 - 11 Maart 2014

Mijn eerste reis naar de Filipijnen

12 Januari 2017 - 30 November -0001

Overwinteren 4 Indonesië

Landen bezocht: