Overwinteren 2016 Vietnam - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ton Vera - WaarBenJij.nu Overwinteren 2016 Vietnam - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ton Vera - WaarBenJij.nu

Overwinteren 2016 Vietnam

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

17 Januari 2016 | Thailand, Bangkok

Hoi alle!aal,
Gisteren lukte het niet de foto's te plaatsen, ik mis een datasnoertje.
Maar nu ga ik het proberen op een andere manier.

Vandaag hebben we rustig aan gedaan. Een wandeling langs de klong (riviertje) dicht bij ons hotel. En zomaar kleine straatjes. Kwamen uiteindelijk uit bij de Prayo Rivier, die dwars door Bangkok loopt. Zomaar wat dwalen door de niet toeristische gedeelten van de stad. Dat hebben we op eerdere reizen al gedaan.
Het is hier lekker weer , zonnig en zo'n 31 graden.
Groetjes,
Ton en Vera

• 17 Januari 2016 - 12:45

Liesbeth :

Ben benieuwd Ton of het nu gaat lukken met de foto's.Hier ook een wandeling door de stad (niet toeristische route)op weg naar AH om lekker te gaan koken voor de kinderen die thuis zijn .Genieten van de narcissen en sneeuwklokjes en het prachtige winterweer hier. Een uitbundig zonnetje .Heerlijk .
    En leuk om tel lezen wat jullie meemaken.

• 17 Januari 2016 - 12:52

Nicolette:

Hallo Ton en Vera, dat is het mooie van lang en ongeorganiseerd op reis gaan. Je kunt gerust wat rustige zwerfmomenten hebben en acclimatiseren. Genieten van alle nieuwe indrukken want die komen er vast nog. Nicolette

• 17 Januari 2016 - 13:17

Ton En Tonny:

Hallo Ton en Vera,
    Wat jammer van de foto,s, maar wij wachten af, het zal je wel lukken Ton.Ton en Vera geniet ervan en van het mooie weer. Groetjes Ton en Tonny.

• 17 Januari 2016 - 13:17

Elly:

Altijd leuk om jullie te volgen. Ik verlang ook wel weer naar de warmte van Azië..
    Gisteren ook ongeveer 14 km gelopen, 8 km binnen en 6 km buiten in de kou... Vandaag is het heerlijk winterweer, fris, maar weinig wind en zonnig. Zo mag het de rest van de winter wel blijven.
    Geniet van jullie verblijf in Bangkok en alvast goede reis naar Vietnam!

• 17 Januari 2016 - 14:19

Liesbeth:

Ja Ton , het is gelukt . Heb mee kunnen genieten van al het moois wat jullie zien. Een compleet andere wereld .

• 17 Januari 2016 - 15:19

Marjolein:

Zo gewend aan de lucht en de warmte? Dan morgen geloof ik weer verder. Tot een volgend verslag van jullie avontuur. Marjolein.

• 17 Januari 2016 - 18:19

Lida En Johan:

Wat heerlijk met lekker zonnig warm weer, hier keken we vanmorgen in een witte wereld ook mooi.gr Lida en johan