Aangekomen op het eiland Phu Quoc - Reisverslag uit Ðảo Phú Quốc, Vietnam van Ton Vera - WaarBenJij.nu Aangekomen op het eiland Phu Quoc - Reisverslag uit Ðảo Phú Quốc, Vietnam van Ton Vera - WaarBenJij.nu

Aangekomen op het eiland Phu Quoc

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

25 Januari 2016 | Vietnam, Ðảo Phú Quốc

Hoi allemaal,

Na 3 uur met de bus en 3 uur varen met de snelle Superdong.en dan nog eenbus naar de stad, zijn we aangekomen hier Phu Quoc.
Inmiddels hebben we ook een bungalowtje aan het strand.
Onze buurman is ook een Nederlander.
Gisteren is het niet meer gelukt de foto' s te plaatsen. Die houden jullie tegoed. Vanavond vroeg naar bed . We zijn moe.
Groetjes,
Ton en Vera.
We blijven een week hier

  • 25 Januari 2016 - 15:57

    Laura:

    Hoi Ton en Vera,
    Elke keer als ik een berichtje zie van jullie ben ik blij verrast ! Het is heel fijn om jullie zo te kunnen volgen. Ik kan me voorstellen dat jullie nu een weekje op een plek blijven, want jullie hebben al zo veel gedaan !
    En het lijkt me heerlijk om een weekje in een bungalowtje aan het strand te kunnen verblijven.
    Geniet met volle teugen ! Ik geniet in gedachten met jullie mee. Ik ga zaterdagavond de laatste bon van Albert Heijn opmaken...weer hier bij Tivoli. Veel groetjes en een dikke knuffel, Laura

  • 25 Januari 2016 - 18:12

    Niek:

    Hallo Ton en Vera,

    Heerlijk genieten van de rust jullie en even niet vroeg op staan. Vandaag is het weer hier ook schitterend 14 a 15 graden en onbewolkt. Wij begonnen er gelijk een vakantiegevoel van te krijgen.
    Benieuwd naar de foto's

    Groeten van ons beiden.

  • 25 Januari 2016 - 18:19

    Marjolein:

    ...een bungalow aan het strand.....heerlijk. Effe bijkletsen met de Nederlandse buurman, en verder heerlijk genieten hoor. En even bijslapen, toch? Die foto's zien we nog wel hoor Ton, je trouwe volgers blijven toch wel komen en dan zien we t wel als t gelukt is. Inderdaad heerlijk weer, zeggen ze, ik was heel de dag aan het werk. Niets gemerkt ervan.
    En eh als we toch bezig zijn: van mij ook een knuffel hoor :-)

  • 26 Januari 2016 - 14:08

    Heleen:

    Hallo bungalow-bewoners, fijn dat jullie weer zo kunnen genieten en dat jullie zo verstandig zijn om je rust te nemen. Bij het verhaal over de markt met al dat fruit, hebben wij heimwee. We hadden hier een ananas gekocht, niet te v..... Blijf voorzichtig. groet en knuffel van ons beiden.

  • 26 Januari 2016 - 19:38

    Keesvanderiet:

    Hallo met Kees jullie hebben heerlijk gevaren
    En met de bus mee gereden
    Ga nu maar lekker genieten
    En goed uitrusten
    Jullie hebben al contact met de buurman
    Heb ik gehoort
    Groeten van de buren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ðảo Phú Quốc

Ton

Actief sinds 11 Dec. 2013
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 80393

Voorgaande reizen:

06 December 2017 - 13 December 2017

Onverwachts een weekje Marokko.

17 Januari 2015 - 15 Maart 2015

Overwinteren

13 Januari 2015 - 14 Maart 2015

Overwinteren

15 Januari 2014 - 11 Maart 2014

Mijn eerste reis naar de Filipijnen

12 Januari 2017 - 30 November -0001

Overwinteren 4 Indonesië

Landen bezocht: