Even rust - Reisverslag uit Ðảo Phú Quốc, Vietnam van Ton Vera - WaarBenJij.nu Even rust - Reisverslag uit Ðảo Phú Quốc, Vietnam van Ton Vera - WaarBenJij.nu

Even rust

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

26 Januari 2016 | Vietnam, Ðảo Phú Quốc

Hoi allemaal

We werden vanochtend wakker in ons hemelbed met het zachte geruis van de zee.
We hebben hier een huisje in een eenvoudig ressort.Het Chinees nieuwjaar nadert en de scholen zijn een maand vrij. Het is hoogseizoen.
We hebben net ontbeten, en zitten nu in bikini en zwembroek in de schaduw, lekker op onze veranda. de kranten en emails te lezen of kijken naar de zee voor ons.
Dong dong het stadje hier, is een leuk stadje met een avond markt met ook leuke restaurantjes , het is zo'n 20 minuten lopen.
Hier is alvast een foto van het uitzicht vanuit onze veranda. Later probeer ik de foto van Can tho nog te sturen.

Groetjes
Ton en Vera

• 26 Januari 2016 - 10:04

Liesbeth:

Goedemorgen, nog steeds een wereld van verschil, jullie leven daar /mijn leven hier . De kinderen zijn weer naar hun studiestad vertrokken. Vergadering in het ziekenhuis gehad . er gaat nu langzamerhand echt onderscheid in HBO opgeleide verpleegkundigen en MBO er komen. Met alle gevolgen die daarbij horen .Het ziekenhuis wil meer HBO ers . Maar waar haal je ze zo gauw vandaan? Gelukkig heeft het voor mij niet zo veel consequenties maar voor de jongeren wel en daar heren inmiddels ook de 50gers bij .Vandaag op bezoek bij een vriend van Jaap die terminaal is . Gaat nu heel snel achteruit. Ja dat komt ook op je pad als je ouder word. Wat een trieste mail wordt dit , ik kap ermee. Geniet vooral van jullie vakantie

• 26 Januari 2016 - 11:35

Irene Hannema:

Hallo Vera en Ton
    Hier even een paar woordjes van ons.
    Wij vonden de fotos van de tempels mooi kleurrijk.
    Fijn dat jullie nu even rust hebben.Ons leek,dat de eerste week erg hectisch was.
    Genieten maar,daar aan het strand.
    Hier hadden we weer een dag voorjaar 16 graden en veel zon.

Groetjes Petri en Irene

• 26 Januari 2016 - 17:24

Marjolein:

oh heerlijk voor jullie, in gedachten zie ik jullie al zitten....
    Liesbeth, ik kon nog wel een HBO-V ster hoor, welke afdeling?? Haha..
    Ik ga even de foto's bekijken. groetjes,Marjolein

• 27 Januari 2016 - 07:15

Jennie:

Mooi Phu Quoc. Wij zaten ook niet zo ver van de markt vandaan.
    Thailand is inderdaad relaxter fietsen, alleen al wat betreft dat getoeter van auto's en brommers. Hier toeteren zie alleen om te zwaaien.
    Nog ruim een week en dan zit het er op. We genieten.
    Tot wanneer blijven jullie weg?
    In ieder veel plezier in het leuke Vietnam, want dat is het.

• 28 Januari 2016 - 12:55

Inge:

Wauw wat mooi allemaal, erg leuk om te lezen en ik ben weer helemaal bij.....
    Jullie hebben daar zelfs aardbeien! Jammer dat het zo ver weg is anders kwam er wel even iemand langs om gezellig iets lekkers te halen bij Ton ;-)
    Aan deze kant van de wereld is alles prima. In het weekend gaan we gezellig uiteten met (O)Pa om zijn verjaardag te vieren. Ook allemaal lekkere hapjes maar dan meer Chinees en Japans.
    Veel groetjes van Lucas en Inge en het Aardbeien-Prinsesje ;-)

• 28 Januari 2016 - 13:32

Rob En Ineke:

Ton en Vera, een heerlijke, ontspannen rustdag hoort bij zo'n inspannende reis. En dan een huisje aan het strand, wat een luxe. Met Ineke gaat het goed. Vandaag vieren we onze 44 jarige bruiloft ook in alle rust.

Geniet ervan zolang je kan,
    Rob en Ineke

• 28 Januari 2016 - 15:27

Keesvanderiet:

Hallo met Kees jullie zitten overal dichtbij
    De scholen zijn een maand vrij
    Het Chinees nieuwjaar is daar begonnen
    Hebben ze daar ook vuurwerk net als hier
    Jullie zitten lekker te genieten
    En in de avond naar markt
    Maar het is hier ook lekker zonnig
    Groeten van de buren.