Geen fiets te huur - Reisverslag uit Ðảo Phú Quốc, Vietnam van Ton Vera - WaarBenJij.nu Geen fiets te huur - Reisverslag uit Ðảo Phú Quốc, Vietnam van Ton Vera - WaarBenJij.nu

Geen fiets te huur

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

28 Januari 2016 | Vietnam, Ðảo Phú Quốc

Hoi allemaal

Het bevalt ons hier nog steeds goed. Hoewel we vandaag fietsen wilden huren, maar helaas geen fietsen meer te huur.
( scooters kun je in elke straat huren)
Dus te voet naar de stad. De oude markt bezocht en ook de kapper.
Voor morgen hebben we alvast 2_ fietsen besproken. Morgen gaan we naar een vissaucefabriek en naar een museumpje.
Vanmiddag nog lekker gezwommen en we zijn samen met de buurman uit eten geweest.
De buurman heeft een internet winkel en probeert vanuit te werken aan zijn website en ook nog zaken te doen.
Groetjes,
Ton en Vera

• 28 Januari 2016 - 17:29

Ton En Vera:

De foto's van Can Tho zijn geplaatst.
    Ton

• 28 Januari 2016 - 17:54

Monique Van Irsel:

Hoi Vera en Ton,
    Het is gewoon genieten om jullie enthousiaste verhalen te lezen en mooie foto's te bekijken. Soms zou je er gewoon bij willen zijn. Hartelijke groeten, Monique

• 28 Januari 2016 - 18:18

Nicolette:

De vissaus van Phu Quoc is wereldberoemd en de lekkerste. Er is een verbod op om ze als toerist mee te nemen. Smokkelwaar dus! Fietsen viel mij daar te zwaar in de hitte. De kwaliteit van de huurfiets was toen niet al te best. Dus Ton, op de scooter met Vera achteroo en helmpie op. Geniet ze.

• 28 Januari 2016 - 19:56

Lisa:

Fietsen zijn daar dus niet zo vanzelf sprekend als hier!
    Gelukkig hebben jullie morgen een paar.
    Mooie kleurrijke foto's hoor, al lijkt niet al het eten me wat...
    Mooi weer in ieder geval wel, en dat strand, toe maar.
    Hier heeft het de laatste dagen geregend, het leek eerder herfst. Ook wat wind erbij.
    Ondertussen weer wat nachtdiensten verder, vandaag een dagje vrij dus even met Marjolein de stad in.
    In de Alpen wordt het nu ook warmer, sneeuwgrens stijgt, niet prettig voor mensen die tijdens de carnaval gaan... Gelukkig hebben wij nog even!
    Groetjes Lisa

• 28 Januari 2016 - 19:59

Marjolein:

Ja foto's!! Leuk. Gezien dat ze met stokjes eten. Is dat de plaats van jullie bungalow aan het strand? Hee zus, let op je houding hoor, ook al sta je net op het randje van de foto,...haha. Leuke hoed ook! Lijkt me lekker tegen de felle zon. Ton je kapsel zal weer heerlijk zitten, zo klaar 's morgens als je opstaat. Maar waarom heeft dan de kapper een snoetje voor? tegen de losse haren? die kunnen zo heerlijk in je neus kriebelen. groetjes maar weer.

• 28 Januari 2016 - 20:47

Tonny:

Hallo Ton en Vera. Wat een leuke foto,s. vooral dat kindje ,dat op de teen slippers zit. Het zal niet mee vallen met al die drukte op de weg daarom te fietsen .Ton kon je een beetje uitleggen hoe je haar geknipt wou hebben.Verder gaat het hier gewoon z,n gangetje, Zaterdag gaan wij naar de SVR beurs in Vijfhuizen.Daar komen wij altijd een nicht van mij tegen, ze hadden ook een Eriba.En de eigennaar van die struisvogel camping her kent ons ook altijd omdat wij de eerste club( Eriba) waren,toen op zijn camping stonden.
    Kijk uit met fietsen morgen.

• 28 Januari 2016 - 22:05

Liesbeth:

Ha Ton en Vera , het meisje tussen de teenslippers heeft mijn hart gestolen, wat een plaatje !
    Onze dag zot er weer p. Snotverkouden en leven op paracetamol en vit C, maar niet in bed beland .Vanavond vriendinnen uit vorige werk te eten gehad. Was zo gezellig . We werken allemaal in de zorg maar ervaren het soms zo anders . Ik ben wel blij dat ik volgend jaar kan stoppen . En op mijn gemak kan bekijken of ik nog iets anders wil. En wat heerlijk Ton dat jij nu samen met Vera kan genieten ipv voor de klas staan .Veel plezier morgen op de fiets . Geen elektrische dit keer.

• 29 Januari 2016 - 13:14

Ellis En Cokkie:

Hallo Ton en Vera,
    Dat ziet er goed uit. Veel fiets plezier.
    Geniet ervan.
    Groetjes Cokkie en Ellis

• 29 Januari 2016 - 15:28

A.M.van Haalen:

Het gaat nog steeds goed met jullie reis en er gaat geen dag voorbij dat er niet genoten is!! Het weer is hier weer bar en boos o/a/ regen en storm. Morgen naar de kapper en helaas kan ik niet het kapsel van Ton hebben dus alle haren recht overeind voor ik weer thuis ben. Maar ja ik zal de enige niet zijn. Dit zeg ik omdat wij Maandagmorgen vroeg worden gehaald en gaan weer naar Lunteren voor 12 dagen. Jullie verslagen zal ik missen dus maar geniet gewoon door hoor!!Wij worden ook daar in de watten gelegd en hebben ons opgegeven voor les op een IPad!! De 2e week is ook een themaweek en gaat over van Gogh met een bezoek aan het Museum in A'dam. Verder nog andere uitstapjes enz.
    Tussen de 1e en 2e week worden we door Frank gehaald en kunnen we hun nieuwe woonboerderij in Hengelo {dorp} zien.
    Veel plezier en tot ± half Februari.
    Piet en Atie

• 29 Januari 2016 - 16:06

Keesvanderiet:

Hallo met Kees jullie konden geen fiets meer huren
    Dus moesten te voet naar de markt
    Het museum was leuk om naar te kijken
    Waar ging het over
    Volgens mij was het daar lekker weer
    Hier is het maar triestig
    en vanavond houdt hij regen
    Groetjes van de buren.