Regen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Ton Vera - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Ton Vera - WaarBenJij.nu

Regen

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

11 Februari 2017 | Indonesië, Ubud

Zaterdag 11 februari

Hoi allemaal,

We hebben net heel lekker gegeten in een restaurantje hier vlakbij. We zaten met een Deens stel van 50+ naast ons. Daarmee zitten kletsen over reizen. Zij reizen ook niet georganiseerd.
Nu, liggen we beide in bed. Vera leest de krant vandaag. Buiten stortregent het. Hebt is al de 4de bui vandaag.
Na het ontbijt zijn we eerst even gaan kijken hoe het met de praalwagens voor de crematie stond. Maandag om 12 uur begint die. We hebben al besloten dat we dat willen zien en dat we dus hier in ieder geval een dagje langer blijven.

Daarna zijn we naar het monkeyforrest gelopen. Het is hier op het eind van de straat. Een half uur lopen. Het apenbos is een mooi park met ca 600 wilde makaken. Het was mooi. Een goed onderhouden ontzettend groen park.
Terwijl we er waren brak er een tropische bui los. Gelukkig konden we er schuilen.
Terug in het hotel brak er weer zo’n n enorme bui los. En net, toen wex wilden gaan eten vanavond , opnieuw. Met onze regenjacks aan zijn we er toch maar door heen gegaan.

Onze kamer heeft , Heleen, ook mooie besneden halve deuren. Ik heb van het bruggetje over het riviertje hier bij onze kamer een foto gemaakt. Helemaal rechts ,met mijn rode t-shirt is onze kamer, midden tussen al het groen. Het was vandaag 24 graden, maar de luchtvochtigheid is heel hoog.

Heel veel groetje,
Ton en Vera

PS zie je, in wat voor mooie uniformpjes de kinderen hier naar school gaan.

• 11 Februari 2017 - 15:33

Rina:

Hoi Ton en Vera
    Ik ben blij om te horen dat het zo goed met jullie gaat en wat hebben jullie al veel mooie foto's gemaakt alleen jammer van al die regen maar het is nu daar ook het regen seizoen en hier was vanmorgen alles wit van de sneeuw maar wel heel mooi nog veel plezier en geniet nog maar lekker van al dat moois
    Groetjes Rina

• 11 Februari 2017 - 15:57

Elly:

Jammer van die regen.. Gelukkig blijft het wel warm.
    Het monkey forest vond ik eigenlijk maar niks. Ik wilde er wel graag naartoe, maar ik heb het niet zo op die apen, ze zijn te brutaal.
    Die crematie lijkt me heel bijzonder om mee te maken. Dat is het voordeel van ongeorganiseerd reizen. Lekker een paar dagen langer kunnen blijven, omdat er ineens een grootse crematie op je pad komt.

Ook de interessante ontmoetingen met andere reizigers maken zo'n reis vaak extra bijzonder. Blijf er lekker van genieten!
    (Onze tijd komt nog wel.... :-) )

• 11 Februari 2017 - 16:23

Sonja En Gerard:

Hi levensgenieters! Leuk om jullie belevenissen te volgen. Het is weer eens wat anders een eriba club