Sanur (Swastika Bungalows) - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ton Vera - WaarBenJij.nu Sanur (Swastika Bungalows) - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ton Vera - WaarBenJij.nu

Sanur (Swastika Bungalows)

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

26 Februari 2017 | Indonesië, Sanur

Zondag 25 februari

Hoi allemaal,
Gisteren zijn we teruggevlogen naar Bali, een mooie vlucht. Bij aankomst meteen in een taxi gestapt en naar ons hotel in Sanur ( 40€ inclusief ontbijt) gegaan .Daar werden we ontvangen met een lekker koel glaasje sap.

We zijn erg tevreden: een zeer ruime kamer , heerlijk schoon, in een mooie tuin. En net achter de bosjes een lekker zwembad. Een van de drie hier op het complex ( Swastika Bungalows ) Bovendien liggen er in de straat een hoop leuke restaurantjes. Hier kunnen we lekker even bijkomen. Vera was ook zo verbrand bij het snorkelen, dat het zitten pijn doet. Even net teveel zon hier. Ook kunnen we hier even lekker tv kijken, BVN.

Een prima plaats om in de toekomst de wintermaanden door te brengen. Dat weten meer mensen . Want de bungalows zijn aardig gevuld met 60 + ers. .Net kwamen we terug van het ontbijt en werd de kamer helemaal schoongemaakt: gestoft, , geveegd, gedweild ,Schone lakens, en handdoeken. De werkster , Een vriendelijke vrouw, die ook een beetje Engels spreekt, heeft van een handdoek een leuk sneeuwpopje, gemaakt. We hebben hier voor 3 nachten geboekt, maar waarschijnlijk boeken we er nog wat bij. We hebben al zoveel gezien en gedaan, dat we nu even rustig aan doen.
Elly bedankt voor de tip. We gaan er zeker gebruik van maken. Bali is niet zo groot. De jongen ,die hier vlakbij een restaurantje runt, en waar we gisterenavond heerlijk gegeten hebben, bood ons al aan, met ons een tocht te maken. Als we het eens worden over de prijs laten we ons meteen naar de andere kant van het eiland brengen.
Maar voorlopig vermaken we ons hier nog wel een paar dagen.

Heel veel groetjes,
Ton en Vera

• 27 Februari 2017 - 15:01

Kees Van De Riet:

Hallo met Kees
    Hoe gaat het met jullie
    Ik heb veel foto`s gezien van jullie
    Maar nog steeds geen vogels
    Zitten daar geen vogels
    Of is dat moeielijk
    Blijven ze niet zitten
    Groeten van Kees en mijn moeder

• 28 Februari 2017 - 15:48

Marjolein :

Fijn dat jullie hier een paar dagen blijven. Lekker genieten. Rustig aan doen en even alleen maar van die banale dingen doen als tv kijken... Groetjes