Het staartje. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ton Vera - WaarBenJij.nu Het staartje. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ton Vera - WaarBenJij.nu

Het staartje.

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

11 Maart 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi allemaal,

We zijn inmiddels aanbeland in Kuala Lumpur.
Omdat we 12 uur moesten wachten op de vlucht naar Amsterdam hebben ze een kamer geregeld in Het Marriot hotel. Vera ligt daar nu al te rusten. Vanavond kunnen we hier ook dineren. Om tien uur vanavond worden we naar het vlegveld terug gebracht.
Als alles verder goed gaat komen we op 12 maart om half zeven ' s ochtends op Schiphol aan.
Dus toch vroeg opstaan om te zwaaien Tonny.
Spreken jullie af Laura of Rina wie ons op komt halen.we We verwachten rond 8 uur/ half negen in Roosendaal te zijn. Je kunt het ons sms en op Vera's telefoon.
Als we in Rotterfam zijn zullen we dan bellen .
Tot zover.
Groetjes ,
Ton en Vera









  • 11 Maart 2014 - 09:24

    Tonny Homan:

    Nou nog wel vroeg hoor. GOEDE REIS GROETJES tON EN tONNY.

  • 11 Maart 2014 - 10:15

    Elly:

    Ik vind het netjes geregeld. Lijkt me helemaal niet erg om zo een dagje langer weg te blijven.
    Goede reis terug en alvast fijne verjaardag :-)


  • 11 Maart 2014 - 12:14

    Cindy:

    Dat is dan uitkijken naar een hele lange verjaardag met een reis door de verschillende tijdslijnen.
    Goede vlucht en tot snel in Nederland.

  • 11 Maart 2014 - 14:27

    Jack:

    Fijn om te weten.
    Ik ga dan nog 1x jullie eendjes voeren.
    Wel thuis
    Jack

  • 11 Maart 2014 - 16:44

    Piet En Atie:

    Wat een goed einde van jullie vakantie. Kunnen jullie tenminste even uitrusten voor de weer vermoeiende reis.
    Een extra verjaardagcadeautje Ton.
    Ja wij hebben het ook eens meegemaakt vanuit Thailand maar Piet moest en zou natuurlijk weer naar zijn zaak moeten volgens hem. Hoe hij het gedaan heeft gekregen weet ik niet maar via hele andere vliegmaatschappij zijn we geloof ik via Stockholm in Amsterdam terecht gekomen.
    Ja als je echt met je werk zit is het natuurlijk niet zo fijn en hopelijk zijn die passagiers ook nog op tijd thuisgekomen.
    Ton en Vera nogmaals een hele goede en vlotte reis en sterkte met het wennen weer thuis!
    Groetjes
    Piet en Atie

  • 11 Maart 2014 - 17:59

    Ton:

    Als ik dit lees zitten jullie al in het vliegtuig.

    Lees ik: Roosendaal als eindbestemming?

    We hebben al veel informatie gewisseld over de Filipijnen maar wat wij nog niet gewisseld hebben is dat ik van mijn 3e tot aan mijn 21e in Roosendaal gewoond heb. Mijn familie woont ook allemaal in Roosendaal.

    In ieder geval, als je dit leest zijn jullie weer terug thuis en nogmaals: kijk donderdagavond even naar "wie is de mol", dan heb je een vakantiedag extra

  • 11 Maart 2014 - 19:20

    Lisa:

    Dat was nog eens een kleine verlenging van de vakantie, al moest je natuurlijk rekening houden met het vliegtuig en kon je dus niet zomaar overal heen.
    Jullie komen langzaamaan weer dichter bij, pas op in de beruchte Nederlandse trein!
    Groetjes Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Actief sinds 11 Dec. 2013
Verslag gelezen: 518
Totaal aantal bezoekers 80391

Voorgaande reizen:

06 December 2017 - 13 December 2017

Onverwachts een weekje Marokko.

17 Januari 2015 - 15 Maart 2015

Overwinteren

13 Januari 2015 - 14 Maart 2015

Overwinteren

15 Januari 2014 - 11 Maart 2014

Mijn eerste reis naar de Filipijnen

12 Januari 2017 - 30 November -0001

Overwinteren 4 Indonesië

Landen bezocht: