Vinh Long naar Cai Be. - Reisverslag uit Vĩnh Long, Vietnam van Ton Vera - WaarBenJij.nu Vinh Long naar Cai Be. - Reisverslag uit Vĩnh Long, Vietnam van Ton Vera - WaarBenJij.nu

Vinh Long naar Cai Be.

Door: Ton en Vera

Blijf op de hoogte en volg Ton

02 Februari 2016 | Vietnam, Vĩnh Long

Hoi allemaal,
Het eten is zonder meer lekker hier in Vietnam. We hebben vanavond net een warme maaltijd op. Je hebt hier binnen een afstand van 100 m echt genoeg keuze aan leuke restaurantjes. Verder kun je op het strand nog terecht. Die restaurantjes zijn niet lekkerder, wel duurder.
Vandaag zijn we met de boot mee geweest naar het Noorden, naar 2 piepkleine eilandjes. We werden bij ons hotel opgehaald met een bus en naar de haven gebracht. Daar stapten we op de boot.
Onderweg hield de motor van de boot op, maar binnen een half uur konden we overstappen op een andere
We hebben gevist . Natuurlijk hadden we weer geen beet, . en gesnorkeld. Natuurlijk weer kleine nemo' tjes gezien en andere vissen.
Het zwemmen ging ook bij Vera weer goed. In het zoute water blijf je ook bijna vanzelf drijven.
De lunch aan boord was een beetje bescheiden , maar we hebben toch lekker gegeten. Om half zes werden we weer terug afgezet bij ons ressort. De foto’s volgen later.
Morgenochtend om 8.15 u vliegen we met Vietnam Airlines naar Can Tho. Daar nemen we de bus naar Vinh Long . Daar zoeken we een hotelletje.
Tot zover.
Groetjes,
Ton en Vera

• 02 Februari 2016 - 21:31

Marjolein:

door de foto's krijg je een goede indruk hoe het eruit zit daar waar jullie nu zijn.
    Heel bijzonder zoals het eten hier uitgestald staat.
    Wat een andere sfeer...
    Boeiend voor jullie samen

• 03 Februari 2016 - 19:36

Anny J:

Ik geniet iedere dag van jullie avonturen. Wat een schitterende reis. Geniet ervan