Solo - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Ton Vera - WaarBenJij.nu Solo - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Ton Vera - WaarBenJij.nu

Solo

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

27 Januari 2017 | Indonesië, Jogjakarta

Hoi allemaal,

Vanochtend om 8 uur zijn we weer verder getrokken. Tegen 11 uur kwamen we in Solo aan.
We zijn meteen naar het paleis van de sultan gegaan. Daar kregen we een rondleiding. Het paleis was wat intiemer . De sultan woont er ook nog met vrouw en 4 kinderen. Hij heeft geen politieke macht meer.
Daarna zijn we naar het hotel ( iibshotel ) gebracht. Later zijn we nog naar een antiekmarkt geweest.

Na nog een hapje gegeten te hebben zijn we weer naar het hotel gebracht.
We slapen hier een nachtje en gaan morgen weer door. Morgen gaan we een sigarettenfabriek, en naar de begraafplaats van Soekarno. Eigenlijk een tussenstop voor ons bezoek aan Malang .Dat is met de auto 12 uur rijden.
Java is wel heel groot. Nederland past er wel een aantal keren in.
Vanavond hebben we een keer lui TV gekeken , Jinek, en twee afleveringen van ik vertrek. Ik was ook nog moe van de lange wandeling van gisteren

Heel veel groetjes,

Ton en Vera

• 27 Januari 2017 - 16:22

Kees Van De Riet:

Hallo met Kees
    jullie hebben rondleiding gehad
    jullie zijn bij de sultan geweest maar hij had geen politieke macht meer
    later zijn jullie nog naar een antiek markt geweest
    Was er veel te koop
    vanavond hebben jullie TV gekeken
    Groeten van Kees en mijn moeder

• 27 Januari 2017 - 17:09

Marjolein :

Het is weer weekend, joepie. Vanavond ook hangen voor de buis, Eric zou zeggen met een bak bier en Tjippen(chips) . Ach jullie kennen hem, het zal wel hij 1. Flesje bier blijven. We gaan Flikkeren Maastricht kijken. Nu zo pannenkoeken bakken