Puerto Princesa - Reisverslag uit Puerto Princesa City, Filipijnen van Ton Vera - WaarBenJij.nu Puerto Princesa - Reisverslag uit Puerto Princesa City, Filipijnen van Ton Vera - WaarBenJij.nu

Puerto Princesa

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

15 Februari 2014 | Filipijnen, Puerto Princesa City

Hallo allemaal,

We zitten nu in een Indonesisch uitziend hoteletje hier in de stad. Het is van hout en bamboe, en vanuit het restaurant heb je een prachtig uitzicht over de haven en baai. Tijdens het ontbijt hoorden we ergens benefen de Vogeltjesdans.
We hebben net een heerlijk ontbijt op en zitten nu in de tuin even op het internet het belangrijkste nieuws te lezen.
Gisteren tijdens de reis is mijn tablet gesneuveld. Dus maar snel een eenvoudige andere gekocht. Ik zal nu alleen mijn ebooks missen.
We hebben hier de was laten doen. Pas als die gedaan is gaan we weer door.
Gisterenavond hadden we hier een tropische regenbui dus even geen internet. Vandaag schijnt het zonnetje weer. Dat wordt dus weer een warme dag.
We wensen jullie, voor zover jullie dat vieren, een leuke karnaval .
Groetjes ,
Ton en Vera
PS. De foto'svan mijn onderwatercamera kan ik niet overzetten naar deze tablet.

• 15 Februari 2014 - 11:05

Niek:

Hoi Ton en Vera,

Goed om weer van jullie te horen.Carnaval is nog een beetje te vroeg. Jullie hebben wel pech i.v.m. tablet Ton. Jammer, maar hopelijk is alles verder goed met jullie. Geniet ze.

HG van ons beiden.

• 15 Februari 2014 - 11:05

Sonja En Gerard:

Hoi Ton en Vera,

Leuk weer even van jullie te horen. Hier in nederland hebben we nog geen echte winter gehad. We doen het goed op de olympische spelen! Verder niet zoveel spectaculair nieuws. Jullie missen niets :-) Geniet nog maar lekker daar.

Groetjes,

Sonja en Gerard

• 15 Februari 2014 - 12:30

Elly:

Gaaf, dat duiken met walvishaaien! Wij hebben er pas 2 gezien, eentje van zo'n 14 meter en laatste vakantie een babywalvishaaitje van ca. 3 meter. Vooral die eerste vonden we ontzettend indrukwekkend. Ik kan me haast niet voorstellen hoe het is met meerdere walvishaaien, en dan zo dichtbij... Super!!

Er wordt al best carnaval gevierd, maar ik begin pas over 2 weken. Doen ze daar in de Filipijnen eigenlijk ook aan?

• 15 Februari 2014 - 13:29

Ali En Ton Siebelink:

Hallo Vera en Ton,

Wat is het toch fijn dat wij ook kunnen genieten van die mooie reisverslagen. Wij wensen jullie nog fijne weken daar en goed weer.

Groetjes Ali en Ton.

• 15 Februari 2014 - 16:51

Rina:

Hoi Ton en Vera

Wat maken jullie toch veel mee
    al 2 keer pech met je tablet
    maar jullie gaan gewoon door het is wel leuk om het telezen
    en naar al die mooie foto's te kijken maar ik zie mij daar nog niet naar toe gaan
    Ton en Vera geniet er nog maar lekker van
    ik ga wel naar Carnaval

Groetjes

• 15 Februari 2014 - 18:56

Heleen:

Ben je op je tablet gaan zitten of iemand anders? Weet je, misschien is dit wel een "teken"dat je zelf moet gaan schrijven, een eigen "=e book"! Het stormt hier - al bijna 24 uur - je krijgt er een 4-kante kop van, dat is misschien wel iets voor carnaval. alle goeds.

• 15 Februari 2014 - 19:14

Harriet:

Hoi Ton en Vera,

Het moet wel een bijzondere ervaring zijn om tussen zo'n grote vissen door te zwemmen! Ton schreef dat het water koud was, dat had ik in dit gebied niet verwacht. Inmiddels zijn jullie weer doorgereisd naar Puerto Princesa. Geniet er maar lekker van; het is hier niet koud maar er staat een akelig harde wind.

Hartelijke groeten van Hans en Harriet.

• 16 Februari 2014 - 09:22

Rob En Ineke:

Prachtige verhalen over de avonturen die jullie meemaken. De mooie stranden, bergen, aparte slaapplaatsen, snorkelen en ontbijt van een bolletje rijst met ei en vlees etc. Aan de andere kant lijkt het ons wel vermoeiend om in zo'n land van plaats naar plaats te reizen. Pas goed op elkaar en geniet ervan.

• 16 Februari 2014 - 18:10

Cokkie En Ellis:

Hallo hier weer genoten van een mooie schaatszondag dames 1500 meter nummer 1,2,3 en 4 voor oranje.
    De voorbereidingen voor de optocht in de afrondende fase.
    En jullie nog steeds aan het genieten. Groetjes uit Dongen.